Site-ul carpexperience.ro, denumit in continuare “carpexperience.ro”, este detinut si administrat de societatea comerciala Carpexperience SRL, denumit in continuare “Carpexperience”, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 30837420, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J24/953/2012 si cu sediul in Strada Vasile Lucaciu nr. 91, Baia Mare, Maramures, Romania. Tel.: 0745-571058 ; E-mail: vanzari@carpexperience.ro.
Navigarea pe site-ul carpexperience.ro urmata de Comanda echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea termenilor de mai jos de catre orice Client.
Carpexperience isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui site, precum si Termenii si conditiile de folosire, fara nici un fel de notificare prealabila.
In caz de divergenta sau neintelegeri intre Carpexperience si Client, se vor aplica 'Termenii si conditiile' valabile la momentul comenzii.
1. Definitii
Utilizator – orice persoana care viziteaza site-ul www.carpexperience.ro.
Client - persoana fizica / persoana juridica ce efectueaza o Comanda.
Produse si Servicii - orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.
Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si sa faca plata acestora.
Vanzator – societatea Carpexperience SRL, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 17382878, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J24/953/2012 si cu sediul in Romania, Baia Mare, str. Vasile Lucaciu, nr. 91, tel. 0745 571 058 ; E-mail: vanzari@carpexperience.ro.
Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele si Serviciile iar Clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse si Servicii.
Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.
2. Drepturile de proprietate intelectuala
Continutul site-ului www.carpexperience.ro: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea Carpexperience si a furnizorilor sai si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Carpexperience a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. carpexperience.ro si logo-ul carpexperience.ro sunt marci inregistrate ale Carpexperience.
Carpexperience poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit continut al site-ului. Acest acord se aplica strict pentru continutul/continuturile definite, pe o perioada stabilita in acord si doar pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea acestor continuturi, fara a putea utiliza alte continuturi ale site-ului carpexperience.ro.
Utilizarea pe carpexperience.ro a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva. Carpexperience nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea continutului site-ului.
3. Exonerarea de raspundere
Carpexperience nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la carpexperience.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, Carpexperience fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. Carpexperience nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
Carpexperience nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site-ul carpexperience.ro, acestea fiind puse la dispozitia Carpexperience de catre furnizori.
Stocurile, preturile si termenele de livrare afisate rezulta in urma procesarii automate a unor informatii puse la dispozitie de catre furnizori.
Aparitia oricarei erori legate de preturi, stocuri sau termene de livrare nu sunt raspunderea exclusiva a Carpexperience pana la confirmarea prin email a procesarii si expedierii Comenzii
Informatiile incluse pe site-ul www.carpexperience.ro au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care Vanzatorul le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Vanzatorului la adresa vanzari@carpexperience.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.
Carpexperience isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire).
Carpexperience, in calitate de organizator al campaniilor promotionale, nu isi asuma raspunderea pentru pierderile sau deteriorarile voucherului campaniei, nu este responsabila pentru voucherele falsificate sau deteriorate si isi rezerva dreptul de a anula voucherul utilizat la achizitie ori de a scadea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, in cazul returnarii conform legii, a unui produs participant in campania respectiva.
Orice link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar www.carpexperience.ro nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.
4. Limita accesului la site
Utilizatorii site-ului www.carpexperience.ro pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, daca limbajul acestora este civilizat, iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu www.carpexperience.ro, nu sunt e-mailuri in masa ori orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate. Siteul www.carpexperience.ro nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari.
In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente care implica texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se considera ca respectivul Utilizator garanteaza originalitatea lor si acorda carpexperience.ro si afiliatilor/asociatilor sai dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice.
5. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Categoriile de date personale prelucrate sunt: numele si prenumele, telefon, adresa (domiciliu/resedinta), e-mail.
Atunci cand un Utilizator isi creeaza un cont pe www.carpexperience.ro, va primi comunicari comerciale din partea Carpexperience
Datele colectate cu privire la newslettere si alerte sunt confidentiale. Carpexperience va putea selecta Utilizatorii carora le va trimite newslettere si alerte.
Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, carpexperience.ro are obligatia de a prelucra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de Utilizatori.
Scopul colectarii datelor cu caracter personal este: gestiune economico-financiara, reclama, marketing, publicitate, statistica, servicii de comunicatii electronice, informarea Clientilor privind situatia contului lor de pe www.carpexperience.ro, informarea Clientilor privind evolutia si starea Comenzilor.
Completarea de catre Utilizatori a formularelor pe site echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste date sa fie incluse in baza de date a www.carpexperience.ro si cu utilizarea si prelucrarea de catre Carpexperience, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la furnizori de servicii de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare.
Clientilor le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale. Clientii au dreptul de a solicita stergerea totala sau partiala a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate si datate, inaintata catre sediul Carpexperience.
Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea onorarii Comenzilor.
In cazul in care Clientul isi modifica prin utilizarea formularelor de pe site datele personale livrate deja catre www.carpexperience.ro si exista Comenzi in derulare, Comenzile isi pastreaza datele de la momentul plasarii Comenzii iar livrarea produselor se va face luandu-se in considerare datele nou modificate.
Carpexperience nu solicita Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care Utilizatorul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale. Astfel, in cazuri de divulgare de astfel de date, Utilizatorul nu poate tine raspunzator pe Carpexperience pentru niciun fel de prejudiciu.
6. Inregistrarea ca Utilizator
Pentru crearea unui cont pe site-ul www.carpexperience.ro, Utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida. Carpexperience poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca a utilizat informatii neconforme cu realitatea sau foloseste serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale.
7. Pretul
Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.
Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului www.carpexperience.ro sunt exprimate in Lei si contin T.V.A in procent de 9% pentru categoria de 'Nade' si 19% pentru restul produselor.
8. Comanda
Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (comanda intarziata, transmisa gresit etc).
Carpexperience nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant Carpexperience sa il contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de catre Parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea personala a Comenzii.
Confirmarea comenzii d-voastra se face prin trimiterea automata a unui e-mail catre adresa asociata contului de Client. Acest e-mail este doar o confirmare de primire a solicitarii de comanda din partea dvs. Contractul dvs. de a cumpara aceste produse nu este incheiat complet pana cand nu vom trimite un e-mail care va anunța ca produsele au fost expediate.
Carpexperience poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
esuarea / invalidarea tranzactiei online;
neacceptarea de catre banca emitenta sau de procesatorul de tranzactii online a cardului Clientului / a tranzactiei;
date incomplete sau incorecte ale Clientului;
activitatea Clientului poate produce daune site-ului carpexperience.ro /partenerilor;
livrari consecutiv esuate din motive cauzate de Client;
alte motive obiective: in cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.
Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, Carpexperience nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.
In anumite situatii si pentru motive justificate, Carpexperience isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. In aceste situatii Carpexperience va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
Contractul se considera incheiat intre Client si Carpexperience in momentul primirii de catre Client de la www.carpexperience.ro, prin intermediul postei electronice (e-mail) a notificarii de expediere a Comenzii.
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Client nu poate fi livrat de catre Carpexperience, ne obligam sa informam Clientul asupra acestui fapt si sa returnam in contul Clientului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 zile de la data la care am luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
9. Facturare – plati
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Plata se poate face online prin card sau ramburs.
10. Garantia
Pentru produsele achizitionate din magazinul online carpexperience.ro se asigura garantie in conformitate cu Certificatul de garantie aferent fiecarui produs. Persoana juridica ce asigura garantia este cea mentionata pe Certificatul de garantie al produsului.
Pentru a beneficia de garantie, Clientul are urmatoarele obligatii:
produsul sa fi fost cumparat de la Carpexperience si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;
sa respecte instructiunile de folosire si sa utilizeze produsul conform instructiunilor impuse de producator;
sa pastreze certificatul de garantie si documentul fiscal cu care a cumparat produsul;
sa pastreze ambalajul original si toate accesoriile care au venit in acesta, si sa le livreze impreuna cu produsul in garantiei
Locul prezentarii pentru a putea beneficia de garantie este cel specificat pe Certificatul de garantie. In afara cazului in care este specificat altfel, costul transportului este suportat de Client. Cauze de pierdere a garantiei:
avarii sau deteriorari mecanice; expunere excesiva la radiatii solare; lipsa sau modificarea seriei produsului; modificari ale produsului;
defectarea produsa ca urmare a nerespectarii instructiunilor de utilizare, transport, manipulare si instalare prevazute in manualul de utilizare;
deteriorarea mecanica provocata prin lovirea produsului sau deterioarea marcajului cu modelul si seria acestuia;
inundarea, incendierea, expunerea la soare, descarcari electrice, modificari sau instalari necorespunzatoare, interventii neautorizate;
distrugerea circuitelor interne din cauza socurilor.
Carpexperience nu ofera garantii Clientilor:
in cazul in care produsul achizitionat nu este potrivit cerintelor sau asteptarilor Clientilor;
dupa expirarea perioadei pentru care Vanzatorul ofera garantie produsului;
in cazul in care inlocuirea produselor sau a componentelor neconforme este imposibil de asigurat, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la garantarea produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Clientilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu. Garantia nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.
11. Livrarea
Livrarea Comenzii se face in baza conditiilor din sectiunea Transport afisata pe prima pagina a www.carpexperience.ro
Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii Comenzii.
In cazul in care Clientul refuza primirea produselor comandate fara motive intemeiate, Carpexperience isi asuma dreptul de a impune plata costurilor de transport adaugandu-le valorii viitoarele comenzi. Clientul va fi informat asupra acestui cost suplimentar inainte de expedierea comenzii care contine plati restante de transport.
Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii Clientului, prin Curier sau prin ridicarea personala de catre acesta din showroom-ul din strada Vasile Lucaciu, nr. 91, Baia Mare tel. 0745 571 058. Intre inregistrarea Comenzii si preluarea acesteia de catre Curier exista un interval de 12-24 ore.
Timpul de pregatire necesar pentru expedierea produselor comandate este specificat in sectiunea 'DISCLAIMER', afisata in josul fiecarei pagini de produs.
In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), Carpexperience va informa Clientul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar Carpexperience va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.
11.1.Conditii de livrare
La solicitarea Carpexperience sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.
Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre carpexperience.ro, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.
11.2.Receptia produselor
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). Deasemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.
Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.
12. Campaniile promotionale
12.1. Codurile promotionale
Codurile promotionale oferite de Carpexperience prin orice promotii sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere a codului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii Comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.
Nu se pot aplica coduri promotionale asupra produselor care fac parte deja din alte campanii promotionale sau sunt deja reduse. Acestea se achizitioneaza la pretul afisat pe site.
Intr-o Comanda se poate folosi un singur cod promotional, pagina de Comanda nu permite utilizarea mai multor coduri in aceeasi Comanda. Pentru eligibilitatea la o promotie nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Promotiile care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplica pentru fiecare livrare.
In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o Comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, Clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional respectiv exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa vanzari@carpexperience.ro, care sa contina id-ul Comenzii, starea acesteia, numele Clientului si codul promotional. Acesta se reactiveaza pe o perioada conforma perioadei de valabilitate a regulamentului sub care functioneaza acel cod promotional.
Atentie! Promotiile in curs de desfasurare de pe www.carpexperience.ro nu se cumuleaza intre ele. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe site, etc) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie. De asemenea, in cazul existentei unor vouchere procentuale, detinatorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii. Anumite campanii promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat in regulamentul campaniei respective.
Carpexperience stabileste unilateral sau in colaborare cu anumiti furnizori ai sai regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza pe www.carpexperience.ro, acestea fiind publicate exclusiv pe site. Promotiile sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe site, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil.
Carpexperience nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor pentru intreaga perioada de promotie si poate retrage promotia fara notificare prealabila.
12.2. Intreruperea campaniei promotionale
In cazul unei campanii promotionale organizate de carpexperience.ro, acesta, in calitate de organizator isi rezerva dreptul de a intrerupe Campania promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe site, semnalizare in magazin etc.).
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfasurarii campaniei, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.
12.3 Vouchere / cupoane / coduri promotionale
12.3.1 Prevederi generale
Voucher = cod promotional, cupon promotional.
Fiecare voucher este identificat printr-un cod de voucher si are diverse cerinte pentru a fi valid si aplicabil. Va rugam sa verificati cu atentie toate detaliile si informatiile de pe voucher astfel incat discountul sa va poata fi acordat.
Valoarea fiecarui voucher este specificata pe acesta.
Taxele de transport si manipulare se aplica oricarui produs achizitionat, indiferent de valoare daca in promotii, regulamente etc nu se prevede altfel. Astfel, daca un voucher impune o anumita valoare minima de achizitie a unor produse, taxele de transport, manipulare etc se aplica de asemenea si acestor produse. Un voucher nu se poate utiliza pentru a plati taxele, tarifele de livrare, manipulare sau alte servicii, cu exceptia cazului in care se convine altfel.
Orice articol, indiferent de promotie va avea o valoare minima, Carpexperience nu poate comercializa produse cu valoare zero.
Clientul va achita impozitul la care este obligat prin lege in functie de promotie.
Voucherele sunt valabile numai daca sunt folosite pe site-ul www.carpexperience.ro
Voucherele interzise de lege vor fi considerate nule.
Voucherele nu sunt destinate revanzarii si nu pot fi convertite in bani.
Voucherele nu pot fi inlocuite in cazul in care sunt pierdute, furate sau distruse.
Toate prevederile referitoare la frauda, mentionate pe site-ul www.carpexperience.ro sunt pe deplin aplicabile in ceea ce priveste fraudarea legata de vouchere iar tentativa de frauda va fi adusa la cunostinta organelor abilitate.
12.3.2 Conditii de aplicare
Fiecare voucher va fi limitat astfel incat nu se admit mai multe vouchere de pe o adresa de IP/de pe aceeasi adresa.
Orice promotie la care se aplica vouchere de reducere se limiteaza la un singur voucher per persoana fizica sau persoana juridica (identificat ca si client / utilizator / user).
Fiecare voucher este limitat la o singura utilizare si are valabilitate pentru o perioada limitata de timp, astfel cum se va mentiona in termeni si conditii aferente, in e-mailul de oferire a voucherului si in contul de utilizator sectiunea “vouchere”, sau cum se mentioneaza in fiecare promotie/oferta in parte. Carpexperience isi rezerva dreptul de a modifica sau anula aceste vouchere in orice moment, cu anuntarea prealabila a clientilor.
Niciun voucher nu poate fi aplicat altor promotii/oferte cu exceptia celor strict mentionate in oferta respectiva.
In cazul in care produsele pentru care a fost acordat voucherul si pentru care clientul s-a calificat la acordarea promotiei nu au fost achizitionate, voucherul nu poate fi aplicabil. De exemplu, voucherele acordate pentru anumite produse care ulterior sunt anulate/returnate de catre client nu pot fi considerate valide, acestea avand efecte numai ca reducere aplicata acelor produse efectiv platite.
Voucherul se aplica numai produselor/categoriilor mentionate in mod expres ca fiind eligibile in promotie. Produsele care sunt excluse din promotie sunt comunicate in termeni si conditii sau in anumite regulamente sau oferte speciale in sectiunea “exceptii”. Aceste exceptii includ produse care prin lege nu se pot vinde cu discount.
Ofertele promotionale nu se pot cumula in aceeasi comanda. Doar un singur voucher de reducere se poate folosi per comanda.
In cazul comenzilor care contin mai multe produse, valoarea voucherului de reducere este alocata fiecarui produs in dependenta de valoarea ponderata a acelui produs din valoarea totala a comenzii, excluzand taxele de transport, manipulare si alte servicii.
Orice voucher va fi valabil incepand cu data aplicarii acestuia ca reducere la comanda deja efectuata. Un voucher nu se poate aplica pe o comanda plasata in trecut.
12.3.3 Anulare, refuz, retur comanda
In cazul returnarii produselor achizitionate cu voucher, discountul acordat va putea fi retinut din valoarea returului.
In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher este anulata, respinsa sau returnata integral, clientului i se va returna integral suma platita iar voucherul isi va pierde valabilitatea si nu va putea fi reactivat.
In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher si contine mai multe produse este anulata, respinsa sau returnata partial, discountul acordat prin aplicarea voucherului nu poate fi aplicat celorlalte produse ramase in comanda daca valoarea comenzii nu respecta conditiile ofertei/promotiei. Carpexperience nu va restitui valoarea alocata din voucher pentru produsele anulate, respinse sau returnate ce fac parte dintr-o comanda cu produse multiple. Clientului i se va restitui suma achitata de acesta pentru produse.
12.4 Campanii cu produs cadou
Orice promotie la care se ofera produs cadou se limiteaza la o singura comanda per persoana fizica sau persoana juridica (identificat ca si client / utilizator / user).
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este respinsa sau returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata. Conditiile integrale de retur se pot gasi la punctul 13. Politica de retur.
13. Politica de retur. Dreptul de retragere
13.1 Conditii generale
Carpexperience ofera posibilitatea returului produselor pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea coletului.
Returnarea coletului se face exclusiv prin plata costurilor de catre Client. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la adresa Comerciantului. Adresa la care se trimit coletele de retur este Romania, Baia Mare, str. Vasile Lucaciu, nr. 91, tel. 0745 571 058
In caz de retragere din contract, clientul este obligat sa restituie produsele achizitionate in termen de maximum 14 zile de la data retragerii din contract.
Modalitati si termene de returnare a produselor
Clientul se obliga sa notifice Carpexperience intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la vanzari@carpexperience.ro sau prin telefon la numarul 0745-571058, 0745-166253, 0362-422865 in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, Carpexperience poate refuza coletul.
Conditii de returnare a produselor
Returnarea produselor se face prin completarea tuturor detaliilor solicitate intr-un email catre vanzari@carpexperience.ro.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu Carpexperience).
Produsele returnate trebuie sa respecte valorile initiale inscrise pe ambalaj. Nu se accepta retur produsele care au fost folosite deja si care nu mai pot fi repuse in vanzare.
In conformitate cu legea in vigoare, Carpexperience isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid.
Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata. Conditiile campaniilor promotionale se pot citi la punctul 12. Campaniile Promotionale si mai specific punctul 12.4 Campanii cu produs cadou.
Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care Carpexperience este informat de catre client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.
Rambursarea banilor pentru produsele comandate online si returnate se face exclusiv prin transfer bancar, in contul pus la dispozitie de Client in formularul de retur completat la returnarea produselor.
Dupa validarea returului, clientul poate primi, la alegere, contravaloarea produselor sub forma unui cupon valoric pe care il va putea folosi in termen de 30 zile de la data confirmarii primirii returului de catre Carpexperience. Dupa aceasta data cuponul isi pierde valabilitatea.
13.2. Dreptul de retragere
In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:
Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.
Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Carpexperience va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre Client catre Carpexperience in ceea ce priveste decizia de retragere din contract.
Carpexperience va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.
Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;
furnizarea de Bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;
furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
contractele in cazul carora Clientul a solicitat in mod special Vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Cumparator sau furnizeaza alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Exercitarea dreptului de retragere
In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care Comanda este achitata, Carpexperience se obliga sa returneze suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
Clientul va informa Carpexperience in ceea ce priveste intentia sa de retragere din contract prin completarea si trimiterea formularului de retur
14. Forta majora
Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (total/partial) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului.
Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara pretinderea de daune-interese.
Forta majora va fi probata conform legii.
15. Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila
Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict aparut intre carpexperience.ro si Clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se apeleaza la instantele romanesti competente de la domiciliul Clientului.
16. Frauda
Crearea de conturi multiple folosind astfel de adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Carpexperience, proprietarul site-ului www.carpexperience.ro, isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.
Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi, dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor www.carpexperience.ro, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor www.carpexperience.ro, deturnarea continutului livrarilor catre terti etc) vor fi pedepsite conform legii penale.
17. Dispozitii finale
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Politica de retur. Dreptul de retragere
1. Conditii generale
Carpexperience ofera posibilitatea returului produselor pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea coletului.
Returnarea coletului se face exclusiv prin plata costurilor de catre Client. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la adresa Comerciantului. Adresa la care se trimit coletele de retur este strada Romania, Baia Mare, str. Vasile Lucaciu, nr. 91, tel. 0745 571 058
In caz de retragere din contract, clientul este obligat sa restituie produsele achizitionate in termen de maximum 14 zile de la data retragerii din contract.
2. Modalitati si termene de returnare a produselor
Clientul se obliga sa notifice Carpexperience intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la vanzari@carpexperience.ro sau telefon 0745-571058 in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, Carpexperience poate refuza coletul.
3. Conditii de returnare a produselor
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire, fara defecte, cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu Carpexperience.
Produsele returnate trebuie sa respecte valorile initiale inscrise pe ambalaj. Nu se accepta retur produsele care au fost folosite deja si care nu mai pot fi repuse in vanzare.
In conformitate cu legea in vigoare, Carpexperience isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid.
Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata. Conditiile campaniilor promotionale se pot citi la punctul 12. Campaniile Promotionale si mai specific punctul 12.4 Campanii cu produs cadou.
4. Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care Carpexperience este informat de catre client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.
Dupa validarea returului, clientul poate primi, la alegere, contravaloarea produselor sub forma unui cupon valoric pe care il va putea folosi in termen de 30 zile de la data confirmarii primirii returului de catre Carpexperience. Dupa aceasta data cuponul isi pierde valabilitatea.
5. Dreptul de retragere
In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:
Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.
Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Carpexperience va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre Client catre Carpexperience in ceea ce priveste decizia de retragere din contract.
Carpexperience va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.
Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
* contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;
* furnizarea de Bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
* furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;
* furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
* furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
* furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
* contractele in cazul carora Clientul a solicitat in mod special Vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Cumparator sau furnizeaza alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
* furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
* furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
* furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
6. Exercitarea dreptului de retragere
In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care Comanda este achitata, Carpexperience se obliga sa returneze suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de retragere din Contract.
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
* pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
* pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
* pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.